Moldova Cumhurbaşkanı Sandu, Brüksel Zirvesi'ni değerlendirdi

Kişinev, 22 Haziran (Hibya)-Moldova Cumhurbaşkanı Maia Sandu, Brüksel’de gerçekleştirilen zirveye ilişkin açıklama yaptı.

GÜNCEL - 22-06-2026 19:06

Moldova Cumhurbaşkanı Maia Sandu, Brüksel’de gerçekleştirilen zirveye ilişkin açıklama yaptı.

Sandu, geçen hafta ilk müzakere kümesinin açıldığını hatırlatarak, zirvede Moldova’nın reform süreci, ekonomik kalkınma ve güvenlik ile savunma alanlarındaki iş birliği başlıklarının ele alındığını ifade etti.

Sandu açıklamasında, “Brüksel’de güçlü bir zirve. Geçen hafta ilk müzakere kümesini açtık ve bugün nerede olduğumuzu değerlendirdik.Reformlar, ekonomik kalkınma ve güvenlik ile savunma işbirliği konularında. Moldova elini taşın altına koyuyor ve biz de 27 AB üye devletinin aynısını yapacağına inanıyoruz.” ifadelerini kullandı.

 

Hibya Haber Ajansı
Günün Diğer Haberleri