Malatya Büyükşehir Belediyesi, şehir genelinde sürdürdüğü ulaşım yatırımlarına kırsal bölgelerde devam ediyor. Bu kapsamda Battalgazi ilçesine bağlı Üzümlü Mahallesi’nde yol açma çalışmaları sürüyor.
Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından sürdürülen çalışmalarda, 2 bin 500 metre uzunluğunda ve 15 metre genişliğinde planlanan yeni yol güzergahının açımı titizlikle gerçekleştiriliyor. Çalışmanın tamamlanmasıyla birlikte Üniversite, Gülümuşağı, Fırıncı, Üzümlü ve Beydağı (Mamurek) mahalleleri arasındaki ulaşım bağlantısının güçleneceği bildirildi.
Malatya Büyükşehir Belediyesi’nin kent genelinde ulaşım ağını güçlendirmeye yönelik çalışmalarına devam ettiği belirtilirken, vatandaşların daha güvenli ve konforlu ulaşım imkânına kavuşmasının hedeflendiği ifade edildi.
Üzümlü Mahallesi Muhtarı Kadir Akdağ ise yapılan çalışmalardan memnuniyet duyduklarını belirterek, yolun bölge için önemli bir ulaşım aksı olacağını söyledi.
Akdağ, “Malatya Büyükşehir Belediyesi ekipleri Üzümlü mahallemize geniş bir yol açıyor. Bu yol sadece Üzümlü’ye değil, Gülümuşağı, Fırıncı, Beydağı mahallelerine ve Adıyaman’ın Sincik ilçesine gidecekler için de önemli olacak. Ekipler gece gündüz çalışıyor. Çok önemli bir hizmet. Emeği geçen başta Büyükşehir Belediye Başkanımız Sami Er’e teşekkür ediyorum” dedi.
Hibya Haber Ajansı
