Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğinde düzenlenen “Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri” düzenlendi.

Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ve solistlerin sahne aldığı konserde, seçkin Türk Sanat Müziği eserleri seslendirildi. İki bölümden oluşan programda zaman zaman izleyicilerin de eşlik ettiği eserler, salonda duygusal anlar yaşattı.

Konser sonunda sanatçılar uzun süre alkışlanırken, organizasyona katkı sunanlara teşekkür edildi.

Hibya Haber Ajansı