Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Burhanettin Duran, 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayan öğrenciler için bir tebrik mesajı yayımladı.
Başkan Duran mesajında, karne heyecanı yaşayan öğrencileri kutlayarak, eğitim sürecinde büyük emek veren öğretmenlere ve velilere teşekkür etti.
Öğrencilere de seslenen Duran, sağlıklı, huzurlu ve verimli bir tatil dönemi geçirmeleri temennisinde bulunarak, yeni eğitim öğretim yılına daha güçlü bir başlangıç yapmaları dileğinde bulundu.
Hibya Haber Ajansı
