Programa Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat'ın yanı sıra Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı İsmail Karacabey, İl Müftü Vekili İbrahim Halil Aslan ile çok sayıda vatandaş katıldı. Etkinlikte edilen duaların ardından eller semaya açılırken, Başkan Mehmet Canpolat vatandaşlara aşure dağıtarak birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Haliliye Belediyesi, Hz. İbrahim Peygamber (Sanayi) Camisi'nin yanı sıra Bahçelievler bölgesinde de vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Programda konuşan Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ayı olduğuna dikkat çekerek şunları söyledi:"Haliliye Belediyesi olarak her yıl olduğu gibi bu yıl da geleneksel aşure programımızı sanayi camimizde gerçekleştiriyoruz. Muharrem ayı vesilesiyle aşure kazanımızı kaynatıyor, sevgimizi, hizmetimizi ve vatandaşlarımızın samimiyetini aynı kazanda buluşturuyoruz. Ekmeğimizi, aşımızı ve aşuremizi hep birlikte paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bugün burada üç farklı noktada aşure dağıtımı gerçekleştiriyoruz. Ardından Bahçelievler bölgesinde de vatandaşlarımızla buluşacağız. Katılım sağlayan değerli esnaflarımıza, oda başkanlarımıza, birlik başkanımıza ve Diyanet İşleri personelimize teşekkür ediyorum. Haliliye Belediyesi olarak vatandaşlarımızın gönlünde yer edinmeye, dualarında olmaya, mutlu ve hüzünlü günlerinde yanlarında bulunmaya durmadan, yorulmadan devam edeceğiz."
Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği program, yapılan ikramların ardından sona erdi.

