Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, karne alan öğrencilere yönelik mesaj yayımladı.
Memişoğlu, öğrencileri tebrik ederek yaz tatilinde dinlenme, açık havada vakit geçirme ve dijital ekranlardan uzak kalma çağrısında bulundu. Öğretmen ve velilere de teşekkür eden Memişoğlu, öğrencilere sağlıklı ve neşeli bir tatil diledi.

