63Urfahaber.com | Şanlıurfa'nın Haber Sitesi
63Urfahaber.com | Şanlıurfa'nın Haber Sitesi
GÜNCEL

Ocak Ayında İşsize 2 Bin 261 TL Verilecek

Ocak'ta asgari ücrette yapılacak artış, geniş bir kesimi etkileyecek. İşşizlik maaşı da asgari ücretle artacak.

Ocak Ayında İşsize 2 Bin 261 TL Verilecek
Advert
Paylaş:

Ocak ayıyla birlikte çalışan-çalışmayan herkesin geliri artacak. 1 Ocak'ta yürürlüğe girecek yeni asgari ücret bu ay belirlenecek. Bu ücrette yapılacak artış sadece asgari ücretlileri değil, geniş bir kesimi de etkileyecek.

ZAM YÜZDE 14,17 OLACAK

İşsiz kalanlara halen 10 aya varan maaş ödemesi yapılıyor. Halen işsizlere en düşük 805,63, en yüksek bin 611,28 lira ödeme yapılıyor. Ocak'ta bu tutarlar asgari ücretteki artışla yükselecek. Asgari ücret, 2018'dekiyle aynı oranda artırılırsa zam yüzde 14,17 olacak.

İŞSİZLİK MAAŞI 2 BİN 261 LİRAYA ÇIKACAK

Asgari ücret için 2 bin ve 2 bin 250 lira rakamları da telaffuz ediliyor. Net asgari ücretin 2 bin lira (brüt 2 bin 532 lira) olması halinde en düşük işsizlik maaşı bin 5 liraya, en yüksek işsizlik maaşı da 2 bin 10 liraya çıkacak. Asgari ücret 2 bin 250 liraya çıkarılırsa da işsizlik maaşı en az bin 130, en çok da 2 bin 261 lira olacak.

Bu haber 63Urfahaber.com | Şanlıurfa'nın Haber Sitesi tarafından yayımlanmıştır. İzinsiz kopyalanamaz, alıntılarda kaynak gösterilmesi zorunludur.

GÜNCEL Haberleri

Yorumlar

Editoryal moderasyon aktif

Yorum Yaz

Yorumunuz incelendikten sonra yayın ilkelerimize uygun bulunması hâlinde yayınlanır. Hakaret, iftira ve reklam içeren ifadeler reddedilir.

adlı okura yanıt yazıyorsunuz.
0 / 2000

Bu içeriğe henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.